Monday, August 1, 2011

Day 30 - hari ke 30.. apa yang berlaku?

Day 30 - hari ke 30.. apa yang berlaku?

Apa yang berlaku hari ini?

Hari nie kat hari pertama orang islam berpuasa.. nie hal terbesar yang terjadi hari nie.. lain? Okey.. let’s see.. adiela bangun sahur pagi tadi.. imsak pukul 5.13 pagi.. 

Hari nie rutin adiela cuma baring baring.. goleng goleng.. merempat kat ruang tamu.. kemas kemas apa yang patut kat ruang tamu.. layan kerenah anak anak buah.. hehe.. maklumla.. bulan puasa bagi kanak kanak memang banyak kerenah kot.. hehe.. takpe la jugak, diorang baru 7taon n 5taon..

Lagi? Adiela layan maaduu.com je banyak kot.. and tolong tolong mak masak cket.. kihkih.. walaupon tak pandai, tapi stakat tolong cket cket jadi lah kan.. deyyy..
Last sekali tadi adiela baru berbuka puasa pukul 6.55 petang.. hehe.. 

Okla.. itu sahaja laporan setakat ini..

WAALLAA~

Dengan ini dimaklumkan secara rasmi bahawa saya adiela syahirah telah menamatkan cabaran 30 hari ini dengan lancar dan jayanya! Hoyeah! ^^



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

6 Comments:

Far8 budak baik said...

makcik adiela wehhhh..
setakat potong bawang tu
aku pun bolehh..hahaha =p
belajr msk bolehh..
selamat berpuasa ehhh

Syahirah Suhaili said...

@Far8 budak baik

ahaha..yela yela.. ko tu semua pon boleh..haha
tp bgos la ko nie far8..bleh jadi suami mithali tolong2 istri kat dapo..muahaha..
selamat berpuasa kat u jugak! :D

aisya said...

pukul 5.13 pg? kmk baruk mok sahur.. hehe

Syahirah Suhaili said...

@aisya

haha..mena ka? akhey juak cnun ow..

aisya said...

tp sungkei pun aher juak eh... ktk dah kenyang udah kmk blom agik masuk waktu bbuka..

Syahirah Suhaili said...

@aisya

hekhek..yala ow..p mun d cnun kali lmbt baruk petang ari nak..mun ctok nak kol6 dah gelap dah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...