Sunday, August 28, 2011

EDISI ZIARAH RAYA BLOGGER..

Salam ramadhan korang..

Hehe.. masih ramadhan lagi kan.. tak lama lagi dah nak raya.. wiiieee~ korang pun mesti hepi kan..

Okey, kali nie adiela nak join segmen EDISI ZIARAH RAYA BLOGGER.. Penganjur segmen kali nie adalah Encik Nizam.. Korang yang lain kalau nak join skali, boleh picit gambar kat bawah nie untuk ke blog penganjur..



adiela join segmen nie ada 3 sebab.. pehh.. banyak je sebab kan.. haha.. haruslah ada sebab.. tapi hati ikhlas join tau..

Sebab pertama, cik ain manis dah tag adiela, yang secara automatiknya telah mengajak adiela join.. ayat tak bleh blah.. haha.. kedua, adiela dah tertarik dengan segmen nie sebab sesape yang join akan masuk bloglist dia.. dan ketiga, encik penganjur yang baik hati telah mengatakan bahawa beliau akan memberikan duit raya kepada 5orang yang terpilih.. waiseh, semangat join nie.. ai maklumlah, umur dah nak 21 nie, sape la nak bagi duit raya lagi kan.. peluang camnie harus dirembat sekuat hati.. muahaha.. cam ganas je ayat..

Adiela nak tag 2 sahabat blogger terapat adiela la kali nie.. ntah sempat ntah tidak diorang join.. adiela pon tak tau.. sebab hari nie dah 28 haribulan.. aiseh, tak pe, adiela tag je, terpulang kepada kepantasan jari diorang la menaip.. kehkeh.. ^^

So adiela nak tag encik azizi dan cik aisya.. ^^



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

6 Comments:

Ika said...

hye adiela..gud luck ye..:)

aisya said...

x sempat kmk join eh.. huhu.. baru dpt buka blog ktk tok.. btw, mok add fb eh.. senang mok tanya2 mun jadi kedak tok agik.. =)

Syahirah Suhaili said...

@aisya

aisya..kmk rasa sebab welcome page kmk yala..huhu..nasib ria ada download templates..mun x,abis la xpat buang gk welcome page ya..okey2,lak mek add d fb ah :D

aisya said...

kali juak. sebab bila tekan xda kuar apa2 juak..

ok2, carik jak ktk nama aisya ahamad.. kmk pake gmbr pusak.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...