Friday, August 19, 2011

Doodle Trade 5..

Entry doodle trade lagi.. hehe

Sori tau korang.. adiela tak banyak post entry pasal benda lain akhir akhir nie.. sekarang pon adiela tengah tabahkan hati je ngadap laptop lama lama.. wuwu.. adiela tengah demam.. :(

Sebab dah janji kan, tak nak la bagi orang tunggu lama.. (eyh,cakap je la yang adiela sebenarnya tak sabar nak dapat doodle dari cik dil.. hehe.. dia buat comel woo~)

Okey entry nie pendek je la keyh..

Nie doodle yang dah adiela siapkan untuk Cik Dil.. hope dia suke ^^


Ngee.. tu je la keyh.. doa smoga adiela cepat sembuh ye :D


Nota kaki: esok mungkin adiela tak post entry baru.. sebab hari nie dah masuk 4 entry adiela post.. ketagih ke hape?? haha.. tadi kata demam~



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

17 Comments:

cik Dil said...

comel laa yunk..^^ tq..
tggu doodle dr dil tau..maybe lmbat sikit au..T_T

cik Beskod said...

wow comel nye doodle hehehe..
smoga cepat sembuh ye huhu

Syahirah Suhaili said...

@cik Dil

wiiee..gembira dil suka..hehe..ok2,takpe,take ur time :D

Syahirah Suhaili said...

@cik Beskod

hehe..makseh cik beskod..hehe..harap2 esok dah baik demam :D

♥ Dea ♥ said...

get well soon, dear.. kiut doodle ya.. teringin mk plah doodle kck2.. hehe..

Syahirah Suhaili said...

@♥ Dea ♥

hehe..makseh..mseh dmam kmk..bla ndak nak bait tok ka..hehe..try jak polah,mesti turn out kacak ba..hehe..pat ta trade :D

AnaAnis.MUsliMah said...

comeiii ^^..t.care dear..

AnaAnis.MUsliMah said...

comeiii ^^..t.care dear..

Far8 budak baik said...

waa dila nape kau demam..
patut lahh aku rasa
kebelakangan ni demam2 gak..
ahaha..=)
makan ubat k berbuka nnti..=)
seyes lawa..

Syahirah Suhaili said...

@Far8 budak baik

ahaha..waiseh farid..tharu la i dgr u ckap camtu..haha..aku dmam ko pun rasa nak dmam2 gak ey..kihkih..bleh tahan jauh connection tu sampai ke sabah dr cnie..haha
olrite,t dila mkn ubat.. :D
tengkiu tau.. ^^

tasha ;) said...

pandainya berdoodle-doodle ny . Kalau Tasha bab doodle ny lembab '-..-'
Neway , Comel sangat doodle yang Syahirah buat ny taw :D

Syahirah Suhaili said...

@tasha ;)

hehe..makseh..adiela pandai stakat doodle yang camnie je la..haha..baru je blaja buat doodle :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...