Monday, August 15, 2011

Doodle Trade 3..

Hye korang..

Nie entry doodle trade lagi.. hehe

2,3 menjak nie adiela asyik buat entry pasal doodle lah kan.. haha.. eyy, skarang kan musim demam doodle.. hehe.. kalau ada yang nak tuka doodle dengan adiela, jomlah..

Doodle trade kali nie pulak dengan rakan blogger adiela iaitu Seri Manja.. hehe
Dia dah buat doodle untuk adiela smalam.. sorry adiela lambat siapkan doodle ey SM..

Korang nak tengok tak hasil tangan SM?
Nie lah doodle dia buat untuk adiela.. comel kan.. ^^




Okey,nie pulak doodle yang adiela buat khas untuk SM.. hehe.. harap harap SM suke lah ye :D

http://i1192.photobucket.com/albums/aa338/adilasyahirahawangsuhaili/serimanja.png


hehe.. okeyh.. tu je.. sekian~ 



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

8 Comments:

nursakinah said...

comel~nak jugak boleh tak?

sy follow sini!!^^

salam perkenalan dan selamat berpuasa..

Syahirah Suhaili said...

@nursakinah

hekhek..
insyaallah..adiela ada banyak masa nanti adiela bagi byk doodle free eh :D

tengkiu follow darl~ :D

SeRi mAnJa said...

wah..comey2..pkai jubah lak 2..thanks sgt ye adiela :D

Syahirah Suhaili said...

@SeRi mAnJa

hikhik..khas untuk SM tu..hehe..wokeyh :D

said...

comeynye dudel adiela

^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...