Sunday, August 14, 2011

Tolonglah Bagi~

Hye sayang sayang!

Korang apa khabar ari nie? Sehat tak? Moga moga sehat selalu la kan..

Petang nie nak berbuka juadah apa?

Berbuka pukul brapa? Hari nie kat kuching berbuka pukul 6.52 petang.. ngeee.. jangan jelez tau adiela berbuka awal.. ^^

Korang taon nie banyak buat baju raya tak? Ke beli je yang dah siap? Berapa pasang?

Biskut dah tempah belum? Or beli yang main tunjuk je kat kedai? Hekhek..

Punya la banyak soalan adiela kan.. ntah ada ntah tidak korang sudi jawab.. hokhok.. sedih la camnie kalau takde yang nak komen.. membawa diri je la..

Ahh.. peduli hape.. Semangat nie nak raya.. haha
Korang yang dapat banyak duit raya, bagi bagi la cket dengan adiela.. bila dah besar,kurang dapat duit raya kot.. mengaharapkan duit dari korang je la.. hakhak

Doodle nie korang boleh ambik kalau nak.. hehe.. free je.. takde yang nak marah.. buat sayang sayang adiela ^^

Pssst.. hari nie dah hari ke 14 kita berpuasa kan.. tak lama lagi raya.. hekhek.. wah.. bukan maen smangat lagi nak raya kan.. puasae tak penoh lagi, dah nak raya.. erk.. adiela memang tak penoh puasa pon.. alah.. tak kesah.. nak jugak raya..  :D



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

20 Comments:

~bUih-bUih ciNta~ said...

pose mmg xpenoh, tp raya ttap raya..hee~

Pesona Algebra said...

sbb sdih x reti buat doodle, tp nk sgt,huhuuhu

Syahirah Suhaili said...

@~bUih-bUih ciNta~

btol btol btol..stuju sangat..haha :D

Syahirah Suhaili said...

@Pesona Algebra

alala..jgn la sdeh okey..kalau adiela ada banyak masa,nak je adiela bagi banyak2 free..tp skarang tgh busy cket..hoho..xmao sdeh2 keyh :D

thohirohzubir said...

hehe, doodle kmu macam muke org cina..hehe..

tolong promote this entry dear..

http://harisyadiary.blogspot.com/2011/08/berapa-orang-blogger-kelantan.html

thohirohzubir said...

insyaalah, klu smpat isya wat button top kt kamu satu..nt nak curi gambar dalam fb..ngan ur beloved..hahahahha

Syahirah Suhaili said...

@thohirohzubir

hakhak..nape lak mcm muka orang cina?? haha..biarlah..adiela tu..pehh..perasan :D hakhak

Syahirah Suhaili said...

@thohirohzubir

haha..curik gambar dr dlm fb ye..hakhak..yez2..tengkiu fafa :D

beluncas ^.^ said...

amboi .. byknyee question nak kne answer . weeee ~ tapi secara keseluruhan .. maseh dalam persiapan nak sambut raya .. wahh .. . semngat nak raya semakin memuncak !

Syahirah Suhaili said...

@beluncas ^.^

kihkih..byk btol soalan adiela kan..hekhek..yeay..xsaba nak raya :D

farah hanim said...

hehe :D
nak duet raye
fara budak2 lagi
hehe

Syahirah Suhaili said...

@farah hanim

haha..fara budak2 lagi ey? t raya mesti dapat banyak duet raya kan..share2 la dgn adiela cket..haha :D

♥ Dea ♥ said...

lom soping raya gik eyh..:P

Far8 budak baik said...

elehh tak heran punnn..
kat sabah ni kul 6.32 dah berbuka
tahuu..sila jeles..hahaha..
belum eli lagi..
tapi adik2 dah beli..
hihihi..kau kau..x bagi tahu pun..



maaf lmbt dtg

nanad said...

ngehngehngeh~ selamat hari raya >.<

Syahirah Suhaili said...

@Far8 budak baik

haha..ngeh..nak beli tiket lah pergi sabah,berbuka kat sana..haha..adiela dah buat dah,baju maseh kat tailor..belum ambil lagi..muahaha..biskut raya taon nie ada yang buat sendiri,ada yang men tunjuk je kat pasa..haha

Syahirah Suhaili said...

@nanad

selamat hari raya nanad! :D

Syahirah Suhaili said...

@♥ Dea ♥

hehe..mena? sama lah kita..soping laz minit jak ka? haha,kmk xbrapa nak soping kali taon tok.. :D

aisya said...

semangat mok raya tok.. gik nunggu aher2 puasa kelak baru start molah kek lapis.. polah awal2 xda nya tahan juak ya klak.. bah, ju gotong royong kita molah kek lapis.. hehe

Syahirah Suhaili said...

@aisya

haha..xtahan nya ka? kmk xpandey molah kek lapis aie..susah molah nak..bukan senang ya..haha..sa smangat jak kmk tek ey mun memena ada nak gotong ryong plah keklapis sok ari..alu sa nak tdo trus,bangun awal sok..haha..nak molah kek :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...