Sunday, August 7, 2011

Doodle Ramadhan..

Wacha!

P/S: entry nie entry autopost.. malam tadi adiela buat.. saje nak autopost pagi nie.. hehe

------------------------------------------------------------------------

Hehe.. hye korang.. puasa tak hari nie? adiela baru je berbuka puasa.. Hehe.. adiela saje je nak buat entry nie.. nak tunjok kat korang hasil doodle adiela yang kedua.. 

Doodle kali nie dah tak terlalu kaku.. eyy.. yeke?  ye kot.. hehe.. tapi macam perlu di baiki lagi.. hmm -.-'

Doodle pertama haritu agak kaku kan..



Doodle kedua (Doodle Ramadhan)


Doodle sempena bulan ramadhan.. hehe.. okey, adiela da ready nak pergi terawih nie.. jom sama sama pergi terawih jom~



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

10 Comments:

abang.azizi said...

post pagi tp dh ready g traweh??? confuse jp.. haha..

Syahirah Suhaili said...

@abang.azizi

ahaha..ngeng..xbaca kmk engkah P/S atas ya? haha..kebujatan sunggoh anda :D

Cik Chokie said...

Salam ramadan kak adiela .. alololo comel sangat yang doodle pakai tudung nih..

hehe *tetibe tanagan nih gatal nak comment semua. hehe* :D

Syahirah Suhaili said...

@Cik Chokie

hekhek..nie yang sayang lebeh nie kalau komen banyak..haha :D

salam ramadhan kat kamu jugak dear :D

Cik Chokie said...

hehehe :D wewit. ada orang sayang . haha terasa bahagia. kekeke. sebelum trial so lepaskan jap gian nak comment nih. ^^"

nty da exam da x boleh da . huhu

Syahirah Suhaili said...

@Cik Chokie

hekhek..yela kan..tak lma lg nak trial dah kan..hehe..gudluck miza! buat yang terbaik! :D

Cik Chokie said...

hehe thank kak adiela :D nih yang nak sayang kak adiela .. ketad2 nih. weee =D

Syahirah Suhaili said...

@Cik Chokie

hehe..adiela sayang miza ketad2 gak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...