Wednesday, August 10, 2011

Doodle trade 1..

Doodle trade! Hehe

Ayuhla kita bertrade trade dudel~ pehh.. merosakkan bahasa jiwa bangsa betol.. haha

Adiela nak tuka tuka doodle nie dengan cello191..

Dan doodle yang adiela nak bagi adalah.. drumroll please.. tttrrrrrrrkkkkkllllrrr~ (*drumroll*)

http://i1192.photobucket.com/albums/aa338/adilasyahirahawangsuhaili/cello191.png

Hikhik.. harap2 la cello191 suke ^^

P/S: sori dear.. adiela lambat cket siapkan doodle nie.. baru nak menyempat buat malam tadi.. 




Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

10 Comments:

Far8 budak baik said...

adiela..waaaa..nk nk..
tapi aku tak boleh trade..
bab tak pandai buat pun doodle ni..
hahaha..pena wat dulu..
x mcm org pun aku tgk..haha

Syahirah Suhaili said...

@Far8 budak baik

haha..ye..xpe,adiela bagi je doodle tu..tapi xjanji menjadi okey..haha..doodle lelaki susah ckit buat kot..haha..nanti adiela experiment dlu keyh..haha

saya cello191 said...

tq for the doodle..
ni trade utk kamu..^^

http://cello191.blogspot.com/2011/08/trade-from-adiela.html

Syahirah Suhaili said...

@AnaAnis.MUsliMah

hehe..tengkiu2 :D nanti adiela try buat doodle muslimah untuk awk plak keyh..kan dah janji smalam..hehe.. :D

Syahirah Suhaili said...

@saya cello191

wiiieee~ tengkiu awak! comel sanagt~ :D

wahida idris said...

cumel nye dudel. hihi


lama i tak singgah sini ^^

teha said...

waa.. comel laa !

Syahirah Suhaili said...

@wahida idris

hehe..hye awak..adiela pon lama da xsinggah kat blog wahida..nak g singgah la jap lagi :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...