Saturday, August 13, 2011

Doodle Trade 2..

Selamat Pagi kawan kawan!

Amacam pagi tadi sempat bersahur tak? Hehe.. adiela sahur makan banyak kot.. ntah nape la asal sahur je adiela makan lagi banyak dari masa berbuka.. bangun bangun je dari tidur,terus fikir makanan dalam kepala.. ngee~

Okey.. nie entry dudel trade sebenarnya.. dudel kali nie untuk Anis.. dia banyak kot buat doodle trade dah.. dia buat comel tau.. hehe.. adiela baru je nak blajar blajar bertrade trade nie.. hehe.. 

Ini baru kali ke2 adiela bertukar doodle dengan kawan blogger.. sebelum nie adiela banyak bagi free je.. hehe.. tapi kalau korang ada yang sudi bertukar dudel dengan adiela.. jom lah.. ^^

Dudel yang adiela buat untuk anis.. jeng jeng jeng..

Tadaa~~

http://i1192.photobucket.com/albums/aa338/adilasyahirahawangsuhaili/AnaAnis.png


Hehe.. adiela harap anis suke doodle nie.. :D

Korang yang lain.. jomlah kita trade doodle.. hehe ^^



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

27 Comments:

Dawia.Honeyputri said...

Sangat kiut.. adik sgt kreatif :)

teha said...

alala ~ shomel nyee laa

YOUsoF said...

Selamat pagi.. Alhamdulillah sempat sahur tadi, tapi tak makan sebanyak Adiela kot.. ;D




Cantik baju kurung dudel tu!

Far8 budak baik said...

waaaa..dy kenyit mata
aku pengsan kot..hahaha

Syahirah Suhaili said...

@Dawia.Honeyputri

hehe..makseh..xdela kreatif mana pon..stakat yang camnie je la boleh :D

Syahirah Suhaili said...

@YOUsoF

selamat pagi! hehe..yeay...ada jugak yang sudi jawab ptanyaan adiela tu..hehe..nape xmkn byk masa sahur? mata mngantuk lagi ke? hehe..

tengkiu awak :D

Syahirah Suhaili said...

@Far8 budak baik

haha..hero pantang tengok pompuan eh? haha..dengan dudel pon boleh pengsan..ehehe :D

AmyZana said...

nak tkr doodle tapi.... sye x reti buat doodle =_=

Syahirah Suhaili said...

@AmyZana

hehe..xpe,nanti boleh blaja..lpastu kita boleh tuka2 doodle..yeay! hehe :D

AnaAnis.MUsliMah said...

Waaaa!! kawaaii..tQ2x manyak omell..sya bawak blik yew dodel ni..alololo..so sweet..^^ tQ, again..

Jieha mohd said...

wahh comelnye doodle adiela :)

Yanaa said...

wah comelnya!!!! jeles tol..heee

Siti Suriani said...

cane nak wat doodle? xpndai la.. hehe

haniey said...

hye adiela..ish mmg tiap2 ari eh suka lukis doodle..mmg cutela..hani ada tag adiela sudilah join ye.. http://akusygchentalolypopku.blogspot.com/2011/08/kad-raya-duit-raya-fairus-ibrahim.html

tomatokering :) said...

nak trade pong tak reti lukis doodel comel2 cam adiela..huhu

SeRi mAnJa said...

salam diela :)

nak ajak awk tukar2 doodle ni..hehe SM pn x pndai wat sgt..tp sket2 tu bole la..:D

♥Putri ilyanie♥ said...

Mari dapatkan pen digital Al-quran segera.. salam ramadhan dari Putri

Syahirah Suhaili said...

@AnaAnis.MUsliMah

hekhek..yup,bawak la balek..hehe..gembira awak suke :D

Syahirah Suhaili said...

@Yanaa

hekhek..alaa..nape lak nak jeles? hehe..neway,tengkiu yanaa :D

Syahirah Suhaili said...

@Siti Suriani

hehe..adiela wat pakai photoshop je dear..pakai pentool :D

Syahirah Suhaili said...

@haniey

hekhek..skarang xtau nak update pasal ape kot..tu yang banyak buat doodle..haha..wokeyh..thanks tag tau..t ada masa,adiela join :D

Syahirah Suhaili said...

@tomatokering :)

hehe..alah,lukis je apa2 doodle..adiela nak je trade..hehe..doodle adiela pon mseh doodle picisan lagi :D

Syahirah Suhaili said...

@SeRi mAnJa

nak! nak! hehe..jomlah trade SM..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...