Wednesday, July 6, 2011

Day 9 - perasaan anda hari ni

Day 9 - perasaan anda hari ni

Perasaan adiela hari ini? Arinie biasa biasa je kot.. adiela rasa normal je.. kehkeh.. takde rasa pelek atau rasa oren.. cett.. loya buruk.. emoticon02


Adiela cuma rasa leteh cket je la hari nie.. mana tak nye.. adiela keluar sehari suntuk dari pagi pagi lagi.. pukul 7 pagi kot.. emoticon03haha.. walaupon maseh demam lagi.. tu pon bukan nye keluar jenjalan kat mall ke apa.. keluar mlepak rumah kawan je.. rumah stakat jenjalan dalam kreta je la.. tak kelua pon.. 


Tapi alhamdulillah, selsema dah kurang dah..emoticon26 tapi rasa rasa nya asthma macam nak main terjah menerjah je dengan adiela.. wah wah..emoticon27
pergi kau sana.. shhuhhh~ shhuuuhh~ haha..

Insyaallah tak jadi asthma.. adiela ada kuasa hebat dengan pancitan inhaler berkuasa hebat.. emoticon10 err.. pancitan ke?? Arr… ntahla..

Ok..tu je la keyh.. adiela nak rest jap.. emoticon03

P/S: Korang jaga kesihatan baek baek okeyh.. ^^




Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

6 Comments:

UyaRayza said...

uya pn x sdp bdn hari nie :(

~bUih-bUih ciNta~ said...

nk ckp jgk perasaan ari ni sini bleh? hee..ari hapy sbb beli bag baru pastu dftar nuffnang..! get well fren:))

Cahya Qasehnya said...

smoga cepat sembuh. :)

Syahirah Suhaili said...

@UyaRayza

hoho..nape lak uya? moga cepat sehat ye :D

Syahirah Suhaili said...

@~bUih-bUih ciNta~

wiiee~ beli bag baru ey? hehe..untuk adiela xde ke? hakhak..gurau je..tengkiu dear! :D

Syahirah Suhaili said...

@Cahya Qasehnya

hehe..tengkiu dear..adiela akan berusaha sembuh cepat.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...