Tuesday, July 19, 2011

Day 19 - jenis manusia yang menarik perhatian anda

Day 19 - jenis manusia yang menarik perhatian anda

Jenis manusia yang menarik perhatian adiela adalah..

Sempoi.. adiela suka orang yang sempoi.. adiela pon sempoi.. tapi pernah seseorang cakap adiela ada sifat perfectionist cket.. yeke?? Haha.. tak tau.. tapi bagi adiela, adiela jenis sempoi kot.. adiela cuma cerewet ckit bila benda tu berkenaan kerja.. ye adiela ngaku, adiela cerewet bila kerja yang adiela buat tak cukup bagus.. tapi dari segi perwatakan, adiela sempoi la kot.. haha.. minat orang sempoi sebab tak banyak songeh..

Adiela suka yang periang.. nie pon sama.. bila adiela dengan orang yang periang, rasa hepi je.. cuba la korang dengan orang yang perenggus.. eyy,betol ke adiela eja? Haha.. lantaklah~ kita pon boleh jadi sentiasa rasa nak marah.. aura negative~ aura hitam.. haha

Paling paling adiela suka dengan orang yang banyak senyum.. eyh.. bukan yang “kerang busuk” la okey.. tapi yang murah dengan senyuman.. senyuman kan satu sedekah.. xkaya duit, kaya dengan senyuman pon okey ape..

Adiela suka perempuan yang cantik.. bahaha.. bukan bermaksud adiela minat kaum sejenis.. cett~ adiela suka tengok orang yang cantik.. sejuk mata menandang.. tak semestinya cantik luaran ye adik adik.. contoh korang bayangkan lah seorang wanita tengah kusyuk ambil wudhuk.. waiseh.. tak ke korang rasa tersentuh dengan kecantikan masa tu?? Erk.. adiela tak tau camne nak explain.. paham paham korang la.. haha

And yang paling menarik perhatian adiela adalah orang yang pakai baju berwarna warni.. tajuk nie menarik perhatian kan?? Haha.. kalau jumpa orang yang pakai baju berwarna warni, memang akan menarik perhatian adiela.. topi kuning, baju merah seluar hijau.. ape kau ingat kau eskrem pelangi?? Tapi kalau teen, kadang kadang tu cantek kot kalau pandai kenakan warna.. hehe

Persoalan nya di sini.. adakah anda yang adiela cari?? Pergh~ hahaha



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

4 Comments:

adamainaa.com said...

Pergh.. slmt mencari hahaha

UyaRayza said...

heheeh susah nk dpt tue heheeh...selamat mencariii

Cik Ezy said...

suke gak org yg sempoi..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...