Wednesday, May 18, 2011

i'm having conflict of emotions!

Arrrggghhh!!!

Adiela tengah mengalami conflict of emotions sekarang nie.. sekejap rasa sedeh diam diam, sekejap gembira nampak semua gigi, pastu gelak sorang sorang, then nanges sampai penoh sebaldi… rasa kegeraman melanda pon ada gak.. hish.. mesti korang tetanya tanya knape.. haha.. bajet ramai pembaca lak dah aku nie.. deyy~


(agaknya camni la ekspresi muka adiela kan..haha.. note: credit to pakcik google)

Haha.. adiela tengah dok layan drama korea la.. tu la pasal.. haha.. bukan sebab ada masalah dunia or apa pon.. cehh.. saja ja kasi suspen.. haha..

Actually adiela xda idea kot nak tulis entry pasal pa dah.. minggu lepas adiela xbanyak wat entry kan.. busy cket.. slaloo keluar jenjalan ngan kawan-kawan.. yela.. kan budak uni banyak yang baru cuti.. so baru dapat gathered ngan kawan-kawan.. hehe.. pasal yang tu, nanti laen kali adiela crita kat laen entry olrite.. tu pon kalau adiela rajin nak tulis.. hehe.. tengokla camne nanti..

Okla.. adiela nak sambong tengok crita.. jom join adiela jom.. hehe.. entry nie pendek je.. karang wat panjang pon, bukan korang nak baca pon.. ye dak? Hehe.. ok.. tata~




Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

4 Comments:

cikida said...

saspen je taw adila ni.ehe...layan mubi upenye..nk join !

Syahirah Suhaili said...

@cikida

hekhek..ala..saja je buat saspen..hehe..jom la cikida..adiela tgh layan crita wish upon a star :D

aisya said...

cerita apa juak?

Syahirah Suhaili said...

@aisya

kmk diat crita wish upon a star tek..p pandey xabis ndah..geram kmk..neyndak tuju cgek gk dvd laz ya ka..aigoo~ haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...