Tuesday, February 1, 2011

Blogger baru??

Hye geng..

        Aku ada terbaca dlm satu blog nie,dier ckap blogger baru slaloo mengganas post entry sampai stengah jam skali..hekhek..betolla kot..mcm aku..stiap 5menet aku rsa nak menaip entry baru jer..haha..gian weh..gian..gian..gagaga!!! tp tpaksa gak aku menahan diri dr selalu sangat mengapdet blog aku nie..hoho..tuk lepaskan gian,aku kaji2 cket tutorial otai2 dlm blogger nie..hehe..CAYALAH! hebat2! tp pesal plak tak brapa nak menjadi la kat page aku..aiseh..aku je kot yang kronik lembab lembab cket jer..*taknak ngaku* ahaha (aku nie memang ada buta it cket..ahaha..maklumla,aku dulu budak sains,skrang aku ambek engineering..*sigh*)

    Aku kalau korang jumpa dpan2 pun aku memang jnis yang banyak mulut kot..jahat mulut?? ahakz..takla..aku okey jer..aku cepat ramah...muahaha...puji diri cket..

        Haha..sbenarnya kan..sbenarnya..adila pun tak tau nak tulis ttg apa entry kali nie..juz nak lepaskan gian jer..haha..lgpun blog nie mseh kosong la..xsyok~~ so,post kali ni aku melalut je ek..boleh kan? hehe..smalam mommy aku bg duet cket..pocket money bulan feb nie..tengkiu mommy! syg ktk! haha...aku pon diam2 jer,tak nak la bising2, xnak bagi kakak aku tau..karang dier plak nak share dier gak..xbezla..haha..lpas trima duet,aku msok la bilik,layan laptop jer..pastu bapak aku lak yg ketok pintu bilik..dier bagi lagi duet cket..haha..dier tak tau mommy da bg duet kot..YEZZZ! gumbiranya hatiku! syg ktk juak pak! haha..apa lagi..aku topupla tabong buntal aku..ngee~ sjak 2 menjak nie aku tak berpeluang plak nak bg buntal makan..maklumla susut ekonomi..mrosot..budget lari coz nak baiki henpon yang buruk tu..nguu~

 ** halo..saya encik buntal ^.^ **


        Btw,petang tdi aku sempat gak kluar jap g main bowling..ahah..penat gak coz kletehan 7 games smalam pon blom habes lgi nie..esok kena pergi lg situ..nak pass kueh chocolate cadbury sempena CNY kat uncle trainer..yummy~~ actually dier bknla trainer..penasehat jer..dier ckap dier personal trainer aku jer..ahaha..aku memang suker nak prasan lebey kan??? haha..tmasok arini,asyik muka aku jer yang menyemak kat tmpt bowling 2..maklumla...cuti...haha..drpada aku dok join mlepak xtentu pasal..baek aku g main bowling..tol x? bsenam kan baek tuk ksehatan..haha..**banyakla kau punya senam adila oi..kihkihkih >.< **

                       ** nah..adila sertakan gambar kueh chocolate cadbury 2 ek ^.^ **

Okeyla kengkawan..mata adila da trasa berat da la..huhu..jom kte tdo..yukk..  (-.-) ZZZZZ

tata..adios! lerb yu! 

Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...