Sunday, January 30, 2011

Melantak..ngehngeh..

HOLA..

Hehe..bru je siang tdi aku post entry kan..heheh..tp tak syok gak kalau tinggalkan blog nie dgn entry yang hot gitu..haha..aku da xnak da nak layan-layan hati panaz nie..leteh wo~ lg baik aku lyn jiwang kan..err..tp takde buah hati la utk d lyn..mmm..aku cipta jela satu watak imaginasi..yang ensem..gentleman..bdn sasa gitu..kehkeh..


Neway,entry kali nia aku wat pendek je tau,mlasla nak taip 10prenggan..naik gigil jari aku..entry nie bknla pasal jiwang ker,cinta ker..or pape jela yang btandang dlm kpala hotak aku nie..juz aku nak g tau..aku byk mkn la smenjak 2 menjak nie..apesal ek?? aku pun xtau aa..kpala berat kot..byk assignment,kuiz,ujian...tambah2 dgn kajian..rsa mcm buat thesis jer..aish..da mcm2 mkanan aku kasi masok dlm mlut aku ni arinie..dr pg breakfast mee kuehtiaw goreng, aku bedal sampai 1 stengah bungkus..pastu aku dok lyn tv,mkn lgi kueh,..pulut panggang,apam,lepat pisang,popia kentang..aku pon da tak tau pa yg aku sumbat dlm mlut aku masa 2..yg aku tau aku habiskan sumer..haha..jgn membazir konon nyer..hahahah..ckap pasal kueh,tringat plak aku dgn begedil daging..wau,sedap..LAPAR..haha..tghari tadi aku mkan nasi sampai 2 pinggan..dasyat siot! Ptg,mcm biasa,aku lyn air milo panas dgn kuih donut...mkn mlm plak,aku mkn nasi lgi..hurm..kuat tol aku mkn kan..tp yang aku heran,da hampey 3,4 bulan aku camni,tp badan? tak juga menjadi..musykil..problem ker? tak pe la..lagi 2,3 bulan kte tengok camne ek..eheheh..




Btw,aku sertakan gamba saiz tkini aku kat cni okeyh..lg 2,3 bulan i post yang tbaru plak..ahah..
sarang hae yo 



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

Tinggal ciuman komen sini!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...