Sunday, February 13, 2011

Perkenanlah pintaku..

Hye sayang..
MyEm0.Com

Maaflah..lama da tak apdet blog..been a lil busy..hoho
Actually ada benda yang tak elok jadi 2,3 ari lepas.. hati aku nie memanglah tak rock..tak bez kan..asyek nak layan sedeyh jer..ntah napela hati aku nie sangatlah rapuh..
Agak2,bateri kesabaran aku brapa lama bleh tahan ek..


MyEm0.Com
Bisikan hatiku..


Hal itu..yang kini maseh mengganggu kestabilan hatiku..sangat..sangat menekan emosiku..hurm....tuhan jer yang tahu..sesunggohnya hati ini sangat perlukan kekuatan..
Ya Allah,aku perlukan kekuatan itu..
Ingin ku didik hatiku untuk menjadi yang lebeh baik..oleh itu aku relakan saja jika kebaikan ku d balas dengan keburukan..
Ya Allah..mungkin cinta dan suka ku dulu seharusnya tidak terjalin..kerana hari ini aku menyedari sesuatu yang mungkin menampakkan kebodohan masa lalu……aahhh..sulit bagiku luahkan..kerana bukan cuma kelakuan mereka yang merobek hatiku, namun kelemahanku sendiri yang membiarkan semua ini terjadi, jauh lebih menyiksaku..
Entahlah..kalau itu yang tertulis bagiku..aku redha..pasti itulah yang terbaik buatku..Walau apa yang terjadi di masa depan..sekali lagi..semoga itulah yang terbaik buatku..AMIN~
Aku menghela nafas panjang mencoba untuk bersabar..

Hanya satu yang ku sematkan..
"Tidak akan sesekali aku berputus asa mencari kebahagiaan dan ketenangan dimasa hadapan.."
Bersabarlah sayang..pasti ada yang menyayangimu..


Adila letak lagu ni keyh..Adila layan lagu ni sambel post entry..enjoy~




Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

Tinggal ciuman komen sini!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...