Saturday, February 19, 2011

Pengakuan diri bukan superwoman!

Oh..oh..

It has been a week that I have not updated my blog..sorie guys..
Bukan apa, I busy la deng..hoho..

Aku pon tak tau busy apa kebenda ntah..busy buat assignment yang melambak-lambak termasuk kerja projek yang tak habes-habes..Pergh~ 
Tu yang tak berapa sempat nak hapdate blog..


Lagi satu..minggu dpan nie aku da kena menghadap 2 ujian killer subject aku and aku belom belajar sepatah haram pon..aigoo…matila..matila..kuikui..


MyEm0.ComTp aku tetap gak sempat berpoya-poya..setiap kali aku ada masa cket,mula la aku g bergolong dengan bantal bucok dalam comforter..ekeke..yela,bukan senang tau nak dapat ‘quality time’ sekarang nih..haha..tak pon aku g facebookwalking..ehehe..aku belom lagi mula berjinak-jinak blogwalking nih..tak pandai arr..hoho..blog aku ni stakat ni jadi mcm diary harian aku jek..nanti la kalau aku da byk free time,aku try la bjinak-jinak..ahaha


Smalam aku join kawan-kawan sekelas aku g makan kat heritage garden..heaven giler dowh!  Walaupon melayang RM26 aku..tapi bez gak steamboat ramai-ramai ngan kengkawan..pastu kenyang, kitorang g melepak kat waterfront Kuching..ramai gilerkat situ..maklumla..malam Chap Goh Meh..kitorang tengok orang lepaskan tanglung terbang keatas..langit cerah banyak cahaya-cahaya lilin.. waaaa! romantik betol ..dengar-dengar kakak aku cakap,malam tu org single2 ladies mcm aku nih, g hanyutkan limau orange sunquick tu kat air..untok goodluck ke ntah..haha..puas aku carik limau malam tu..sedeyh nyer tak jumpa satu pon..ahaha..maybe da banyak kena borong siang tu kot..aiseh..

gambar kaki..ahaha..mine and aten's


Entry aku kali ni sampai sini jer ek..nak tito la..ngantuk..nak g jumpa Mr.Khayalan aku..ahaha 

Okeyla..love you all! 

Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

Tinggal ciuman komen sini!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...