Thursday, February 3, 2011

Soal masa depan

                                                                    

Olrite..arini adila da bli no id tuk borang UPU..haa...eksaited nya aku~~tak tkata wei..hekhek..adila da tak sabar ar nak habes poli bln 4 nie..tp kmasukan ke U pon bln 9 nanti..hoho..lame siot kan..hai adila,apala yang kau nak buat masa cuti 5 bln tu ek..hmmm


Adila rasa adila nak keja part time dulu la kot..keja 7e ker..haha..dulu masa cuti lpas form5,aku keje kat 7e..bez..haha..boleh tahan la jgak..hujung bulan,ader gak duet masyuk kan..drpd dok kat umah jer..bosan..at least dpt gak buat kwn baru,takla idop aku nie sunyi sepi jer..sedeyyy~~


Ttg UPU tu tdi,aku mseh dlm dilemma la nak sambong degree kat U mana satu..




Sumer mcm menarik jer..memandangkan aku ambek course kejuruteraan,aku maybe ambek UTHM kot antara slh 1 plehan aku..juz aku tak tau nak letak kat plehan no brapa..sebab..sebab..kalau aku masok UTHM,tak la lama sangat aku nak habeskan degree..kalau U laen, 4 taun kan tuk habeskan degree..hurm..


Maybe gak aku minta UNIMAS kot..dekat pun dekat jer still kat Kuching kan..tp kan, nanti tak mrase la plak aku nak blaja jaoh sket..haha..**ada ati la kau nak blaja jaoh adila ui, karang kau nanges2 homesick, mak kau jgak yang rimas asyek trima kol kau jer..haha** aku bkn per,tringin gak kan, "jgn sik mrasa" kata org srawak..haha..kalau minta UITM Shah Alam pun okey gak..kat sitoo dah ade byk kwan, lgpon abg adila pun blaja kat sitoo..ader gak org yang leh tengok2kan..tol x??.. n ader org leh tolong isikan poket mase kering..huahuahua..malang nyer abg akoo dpt adek mcm akoo..ahah..


Plehan dlm UPU tuk lepasan diploma 2 bleh minta sampai 4 jer..so, lagi satu plehan aku nak mintak kat maner ek..hurm..aaa...errr...nak try minta UTM je la..hohoh..tp kan, dgr2, demand UTM nie tinggi sket..tak tau la dgn result aku yang tak sberapa, nie dpt ker tak d trima kat sitoo ek...hoho...ade org ckap kalau nak minta UTM, kne letak first choice..kalau letak second choice,memang tak kne layan punyer...umm...aku try je la...bkn rugi pape pon kan..ehehe...kalau dpt, alhamdulillah hehe 


Dlm 4 plehan U aku nie,aku blom decide lgi yang mana satu akan jd plehan ptama aku n so on...kuikui..dlm eksaited2 aku, aku nebes jgak tau..hoho..minta2 lah segala urusan aku bjalan lancar..AMIN~~


Aarrrr...dilemma nyer aku nak isi borang UPU nie..hoho..soal hidup dan mati aku..masa dpan aku..gugugaga..fening..fening...ehs,sudala..bikin serabut jer..okeyla..aku nak out da nie..hujan la..CNY nie asyek hujan jer kan..xpe,ley layan tdo...jumpa Mr. khayalan...oohhh...ohhhh...*perasan mode* ngaa..


sayang kamoo! 
Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

Tinggal ciuman komen sini!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...