Thursday, October 27, 2011

Wasiat aku sebelum mati ditembak oleh IRON GIRL

Haa.. kali nie ada lagi adiela kene tag oleh cik beskod.. adiela dah pernah jawab kot tag2 nie.. nak baca,sila pergi SINI.. hehe.. kali nie adiela nak jawab soalan je ye.. bolehkan? Kang tak jawab,mrajok pulak budak tuh.. haha

Sebenarnya adiela tak tau kene letak tajuk apa.. jadi adiela ikut tajok cik beskod je la.. ^^

Soalan dari cik beskod:

@ Berapa kali anda mengunyah dalam sehari?
-Walopun korang tengok badan adiela kecik je, tapi adiela banyak makan tau.. Cuma dalam kuantiti yang ckit la tiap kali.. haha.. jadi anggaran beribu ribu lemon kunyahan dalam sehari..

@Kalau anda ade rm3000 dalam tgn anda nak buat ape?
-Hak aloh.. 3000 je?  Eerr… nak buat apa ek.. nak beli kasut boleh? Sebab haritu terusha kasut dalam satu page fb nie.. then terus jatoh cinta.. kehkeh.. tp kasut tu tak pakai banyak pon kot.. RM80 je.. duit yang lebeh2 bagi kat mummy je la.. untuk tampong sara hidup pengganggo yang berjaya kat rumah nie.. haha

@Sejarah dulu dapat berapa time UPSR,PMR n SPM??
UPSR ada sejarah ke? Xde kan.. ke adiela je yang xambek? Haha.. PMR dapat B kot kalau xsilap.. Spm dapat B3.. kehkeh.. kenapa tak A? xyah tanya la..

@Berapa tangki air liur dah anda bazirkan time tido?
-Yang tu masa tdo.. mana adiela tau brapa banyak.. . haha..

@Guna shampoo ape? berkesan tak?
-Pantene.. adiela suka pantene sebab shampoo tu bagi rambut terasa bez.. haha

@Facebook ke twitter? pilih yg mana satu dan kenapa?
-Umm.. dua dua sama je..

@Kalau anda tau emel n password blog saya, anda nak buat ape?
-Tuka paswed.. pastu ugut cik beskod kene bagi wang pampasan.. baru bagi balik paswed.. haha.. kejam tak?

@Bantal tido anda ada peta dunia x?(air liur basi)
-oopppsss.. soalan ape nie?! Jatuh saham tau.. haha.. bantal tido xde.. bantal ‘wangi’ ye kot.. kot je la :P

@Apa anda buat selain menaip entri n jawab soalan saya ini?
-Menaip sambil goleng goleng atas katil.. hebat kan?

@Anda suka makan biskut ke tak??biskut ape? wajib jawab hahaha
-Roti roti nie adiela kurang ckit.. tapi kalau suruh pileh.. adiela suka famous amos..  demand.. kahkah

@Kalau anda jumpa or terjumpa or terserempak dgn saya, anda nak ucap apa n nak buat apa?? buat donno je ke??
-Adiela akan jerit.. “cik beskod! Saya peminat setia blog anda!” terharu tak? hikhik

Ok.. tu je soalan dari cik beskod.. sekian~



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

11 Comments:

aisya said...

bena ya.. pake pantene rambut rasa kedak dalam iklan jak.. hahaha.

p/s : jom borong kasut.. =P

cik Beskod said...

aiseh men hahaha terharu terharu nie hehehhe ^^ makasih ya jawab hehehhe

Syahirah Suhaili said...

@aisya

haha..mena nak..sa lam iklan jak rambut..haha..juh borong..geram mek nahan ati diat kasut2 dlm ya..

Syahirah Suhaili said...

@cik Beskod

haha..sama2..lak brik gk soalan..hahaha :D

saya cello191 said...

tanya bantal busuk plak..
jatuh saham..^^

Pocket said...

kalau ada RM3K nak buat apa?
sila buat investment :)

beli barang antik :D

Syahirah Suhaili said...

@Pocket

eyh..btol2..baik buat investment..beli emas! :D

ciK LyndaWawa said...

ok...lak mek padah aaa..saya minat blog anda..hehehe

syahirooAhmad said...

alololo.. ley caya ke? baki beli kasut bagi kat mami? lalalla... tersenyum kesorangan... ~

ciK LyndaWawa said...

yer..ngah crush org ya..=]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...