Tuesday, September 20, 2011

i.doodle project ^^

Hye..

Adiela nak join i.doodle project cik mel.. ngee.. cam seronok je kan.. memang pun! Hehe.. jomlah join sama.. dia akan pilih 15orang terawal je tau.. so cepat cepat!

Actually adiela tak reti lukis guna pensel.. dah cuba tapi tak menjadi sangat la.. comot.. yang tu kene tunggu mood betol betol nak mlukis la kot.. haha.. tapi cik mel yang baik hati cakap boleh je kalau nak lukis guna mouse.. so apa tunggu lagi.. adiela nak sertakan lukisan nie la.. ^^

Hehe.. tak sabar rasa nya bila dah siap.. mesti comel ^^





Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

6 Comments:

merahitujambu said...

comel.mesti bila dh warna lagi comel

Syahirah Suhaili said...

@merahitujambu

hehe..makseh..kalau cik mel dah warna mesti comel kan ^^

YOUsoF said...

Lukis guna mouse pun dah comel macam ni.. kipidap girl.. ;)

Kalau letak polka dot/ corak batik pun comel gak tu.. hehe

Syahirah Suhaili said...

@YOUsoF

yeay! tengakiu awak sbb bagi cadangan.. a'ah kan..mesti comel..hehe..tunggu je cik mel bagi final touch..ngee~ :D

^^eKaTiKaH^^ said...

huhu..belum siap dah comell...nie apewkan lagi dah siap nnt..lgi comel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...