Saturday, September 24, 2011

Hero saya!

Quick update..!

Bagi adiela la kan.. setiap pompuan perlu ada hero kot.. eyyyppp.. tak semestinya boyfie tau.. ayah pon hero terhebat kot dalam hidup seseorang anak gadis.. kan? Kan? Hehe.. tak tinggal jugak yang dah bersuami.. suami pon hero jugak.. ngehh~


P/S: lupa lak nak bagitau.. doodle quote nie semua kalau korang nak ambik.. boleh je.. takde nye nak saman menyaman.. ^^


Ok.. tata~



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

22 Comments:

AIEN NOT ALIEN said...

my hero is my mum...

SUPERMAK DiHATIKU...hihi...

noralisme said...

hye diela...

biasanya orang akan kata lelaki yang perlukan perempuan.ni kalau lelaki baca ni mesti senyum lebar bangga

=)

Syahirah Suhaili said...

@AIEN NOT ALIEN

supermak..hehe..yang tu heroin adiela kot.. :D

Syahirah Suhaili said...

@noralisme

hekhek..kan..biarla diorang bangga cket..tapi tetap disebalik lelaki yang bjaya,mesti ada perempuan kan..kehkeh..

ayah adiela tetap hero adiela.. :D

intanurulfateha said...

alaa shomel lah quote tuh ! :)

PeRmAtA bIrU said...

betul tu.. my parents = my superman/woman. heheheh

Syahirah Suhaili said...

@PeRmAtA bIrU

kan..hehe..bdiri n jatuh kita,diorang sentiasa ada membimbing :D

anamizu said...

eeeeee comel3!!!
my ABAH & MAK is my superheroes :)








cik ana.

merahitujambu said...

betul..perempuan perlukan hero untuk rasa selamt je...

Syahirah Suhaili said...

@LiLy @ MumMyQiStInA

hekhek..adiela pon camtu gak..hehe.. :D

Syahirah Suhaili said...

@anamizu

hehe..makseh!
yeah..go go superheroes! hekhek

Syahirah Suhaili said...

@merahitujambu

hehe..kan..tipu la sesape cakap xde hero dlm hidup dia..paling tak pon still ada ayah n mak.. :D

nur anis said...

yang penting seiap hero mesti ada dalam hati..:)

Syahirah Suhaili said...

@nur anis

betol3x..simpan baik2 dalam hati.. :D

syahirooAhmad said...

saya adalah hero anda semua! nak sign? mari2 mari.. :D

Syahirah Suhaili said...

@syahirooAhmad

kehkeh..yeke? haha..keje part time jd hero eh? haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...