Sunday, April 1, 2012

Ilmu vs Kuda Puteh?

Yuhuu..

Nah seperti pnah dijanjikan.. adiela wat la satu entry tentang Universiti Selangor nie..
Fez time dtg cnie.. siyez rasa jaoh gler.. masa pendaftaran tu pon xde sorang pon ahli kluarga yang tau kat mne u nie sbenarnya.. drive berpandukan GPS je.. agaga..


Universiti Selangor nie ada 2, satu kat Shah Alam and satu lagi kat Bestari Jaya.. Adiela blaja kat Bestari Jaya..

Alhamdulillah lancar pjalanan ktorang.. sampai gak kat cnie.. pjalanan dari KL ambek masa sejam lbeh gak la.. kebas vontot tau.. ngaa..

U nie boleh tahan besar la jugak kawasan dy.. tapi yang paling tak tahan tu.. awat fakulti kejuruteraan jaoh bebeno.. xtipu wo.. bebudak fakulti laen bleh lenggang2 je dok hayun2 buat ala2 catwalk lagi pegi kelas.. fakulti lain dekat dekat je dengan residen komuniti siswa.. yang ktorang budak engineering kbanyakan budak2 laki memang bawak moto.. 

Budak pompuan adiela xtau la pulak.. xramai kan.. so jarang tengok ada yang jalan kaki.. okeh.. inilah penyebab utama adiela and syuhada, classmate adiela beli beskal.. ahaha.. eypp.. korang jangan ktawa.. babap kunk! Hee.. rasanya ktorang je budak pompuan bawak beskal g fakulti kat cnie..  ahh..pduli ape.. budak mekanikal harus rock bawak beskal pegi fakulti.. haha..

Tadaa! Ini kuda puteh adiela..


Nak tumpang tak? Tapi kene dok kat taya je la.. kuang3.. jahat! haha.. tapi kuda puteh i nie full suspension tau.. so xpe la dok kat taya, mseh sedap kot.. bahaha.. eyh.. you olz mesti xsudi nak tumpang kuda puteh I nie kan.. ai maklumlah tempat duduk pon satu je..

Eyh.. bukan niat tulis entry nie nak cite pasal uni ke? Erk.. mlalut dah.. okeh.. adiela tempek gamba je la eyh.. tmasok gamba cilok dari facebook.. haha

(Laluan Utama) 

(Perpustakaan) 

(Pusat Islam-kalau tengok live lagi cantek, kat tasik tu ada banyak angsa.. ke itik? kompius~)


(Fakulti Kesayangan-fakulti paling besar kat cnie.. tapi mak ai.. jaoh!) 




Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

6 Comments:

saya cello191 said...

wah...luas..
cantikla...^^

nGiau said...

kurus la kalau hari2 berbasikal kan ;)

aisya said...

kacak nya.. sama la dgn fakulti kejuruteraan kat ukm tok.. dah la paling besar, paling up-to-date, paling jauh juak.. hehe

*mun ktk nangga ukm tok mesti ktk tnya kenak rupa bangunan ctok kedak xsiap jak.. haha*

syahirooAhmad said...

u!! nak pinjam kuda putih u!! leh racing2 time pi klas.!! siapa kalah! blanje main kayak!~!

hazfee said...

hehe, jauh ka? sesambil nak pegi sia, dpt la bersenam.ekeke. :p

Muhammad Muizzuddin Bin Azraei said...

pelajar baru unisel? selamat menjalani hidup sebagai mahasiswa di unisel.

~muiz~
[Majlis Perwakilan Nuqaba' & Bachelor of Mechanical Engineering (Hons)]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...