Thursday, April 5, 2012

Jom Pergi Beanie Plex ^^

Korang! Jom pergi tengok wayang!

Apesal la tetba ajak g tengok wayang kan.. aahh.. xpeduli.. nak gak paksa korang teman adiela tengok wayang.. jomla.. jomla..

TGV skarang dah ada Beanie Plex la.. wiieee! haish.. orang lain dah lama tau pasal benda alah nie.. adiela baru tau.. btw, korang ada yang dah pernah tengok wayang Beanie Plex nie ke? Ce’share’ cket pe pengalaman korang.. bez x? bez x?



Iiieee… tringin seyh.. tapi Beanie Plex nie lbeh kepada orang yang bercouple kan.. hukhuk.. urm.. sapa aku nak seret?? Humps.. sensorang pon boleh~ haha.. beanbag nie besar.. boleh muat 2-3org dudok.. tapi janganla korang dok ramai2 plak.. kunk tak pepasal kene blacklist dr TGV.. -.-'

Harga tiket dy RM19 sorang.. tapi tiket slalunya dijual berpasangan sebab satu beanbag tu boleh untuk 2orang.. so satu beanbag RM38.. kalau nak dok sorang je satu beanbag, kenela bayar utk 2org.. RM38..

Beanie Plex nie ada kat TGV 1st Avenue Mall, Penang.. Sunway Pyramid and Tebrau City je..

Owh.. btw.. tak semua crita ada Beanie Plex nie.. yang mana crita ada tanda [B] kat seblah tajuk crita je yang ada.. [B]= Beanie Plex

P/S: Jangan risau.. Beanbag nie dibersihkan atleast 2kali sehari.. and untuk keselesaan maksima, sila bawak selimut, bantal bucuk korang dan lain-lain ok.. :P




Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

3 Comments:

aisya said...

kmk pun baruk tauk eh.. ktk dh merasa ka?

Syahirah Suhaili said...

@aisya

lom pnah gk kmk cerik..mcm bez ow..haha..bah..jum~

Am said...

first time nanga time nanga cgek crita ariya... mok try juak one day.. cam best.. =)

btw, baruk follow =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...