Thursday, April 12, 2012

The Day I Got My Diploma..

Ari isnen lepas adiela konvo!

Yehooo! Konvo diploma je.. kehkeh.. konvo degree ble lagi? Dalam proses! Chaiyok!

Err.. actually xtau nak tulis apa.. assignment memuncak mengalahkan KLCC.. test pon bersusun je tunggu giliran.. hump   -.-‘

Xpe.. kuatkan semangat menaip.. kunk lambat hapdet, cte da basi.. xkira.. nak jugak bagitau korang yang adiela da rasmi dapat segulung diploma.. haha.. alah, orang lain da lama dapat degree, xkecoh pon.. haha

Konvokesyen nie konvokesyen ke-20 untuk politeknik Kuching.. kali nie batch pertama dibuat kat Fourpoints Hotel by Sheraton.. agak special la jugak sebab sebelum nie diorang buat kat stadium tertutup..

Okay.. malas da cakap banyak.. layan gambar je la keyh..

The Day I Got My Diploma

Baru pasan, nama adiela (no9) sorang je pmpn kat situ.. ai maklumlah, course mekanikal memang xramai pmpn.. hukhuk


Got My Diploma Scroll!


Kengkawan!

Actually ada banyak lagi gambar.. tapi xde kat adiela, so ini je la yang dapat ditayang..



P/S: korang.. sorie adiela da lama xblogwalking.. adiela janji, lepas final nanti, adiela try rajen2 salu blogwalking okeyh :)




Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

8 Comments:

hazfee said...

pergh! best.hehe. apa pun tahniah :)

Leeya Hezlin said...

congratulations adilah syahirah..
good luck untuk degree pula.. :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tahniah dik... semoga terus bjaya

♥ sitifarhana ♥ said...

wahhh..tahniah...smoga terus success dear..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...