Saturday, March 5, 2011

Pengakuan saya untok awak..

Hye guys..ehehe..

Ok people..there's nothing exciting to share anyway..today, i've spent most of my time juz staring at the 
screen facebooking..YMing..ehehe..dgn sapa? Someone lah..muahaha

Alhamdulillah..hari ni rasa gembira..tak tau la kenapa, sedangkan pagi tadi rasa macam tak ada hidup je lagaknya..lantaklah..yang penting, aku hepi..haha

I've been thinking of sharing anything of my thought with you guys..but i just don't know which one..huhu..and i don't feel like writing..but today, I’ve said to myself that i must write something..so here i am.=)
I've just realised that i'm not good in cooking..hihi..seriously…i can cook but i'm not a good cook..ngahaha

Berbalik pada statement brani mati aku yang mana english maha tunggang langgang kat atas 2..aku ada gak bercadang nak msok kursus memasak..chewah..ahaha..tp buat masa ni blom dulu la kot..busy la..pack sangat activity hujung minggu..insyaallah lepas habes poli la kot..drpada dok kat umah je kan..baek aku pnohkan aktiviti2..hehe

Esok dah hari ahad..slain dr dance class, adila da takda plan lain lgi dah..kengkawan pon mesti semua sebok nak balek hostel…so maybe esok adila akan membusykan diri dgn buku log kajian je la..hurm hurm..bosan..byk tol kerja..haha..itulah dia kehidupan menuntut ilmu  kan..kenala rajin-rajin..xleh malas-malas..sabar je la..

Btw, arini adila byk habeskan masa dengan youtube gak..usha punya usha..adila jumpa trailer crita beastly..ahaha..ttg benda nih..
Adila nak tengok movie ngan dia masa dia balik kuching bln5 nanti..tengok movie apa? Beastly? Movie 2 kluar bulan 3 ni..Haaa..too late?? Masa 2 movie 2 da tak main lagi da kat wayang? aku tau lah! 
Sbb aku xnak tgk movie ngan orang lain...
macam xreti...haha..errr…Jap..siapa dia? Dia la..dia..aiseh..takan tatau..haha..nantila aku crita ek..

Ok la..dah dah. aku da lemau. aku perlu ciao..
nak bantal~~~
eyypp..eeyyypp..mandi dulu..

ngehngeh..tata..sayang korang!  



Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

Tinggal ciuman komen sini!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...