Sunday, March 6, 2011

Jaga hatimu untuk diriku

AMARAN: Entry kali ini mempunyai unso-unso jiwang kekaratan yang mungkin agak melampaui batas..muahaha..kepada sesiapa yang mungkin berpotensi akan mengalami diarrhea atau muntah-muntah/loya atau sebagainya jika membaca entry kejiwangan..anda tidak digalakkan terus membaca..kalau nak jugak?? lantak korang lah..haha


MyEm0.ComEntry ni ada satu tujuan jer..nak bagi tau, sekarang Adila dah mempunyai someone special..ehehe..moga-moga berkekalan la kan..


Nama: Abang Mohamad Azizi B. Abang Mat Ali
Tarikh Lahir: 16 September 1991
(eyy..pa gk mok d engkah tok? yajak la ouh)


Terima kasih Tuhan, buat hari-hari di beberapa bulan yang lalu..buat kemampuanku untuk bertahan terus sabar..
Terima kasih Tuhan, karena di saat aku bertanya, Engkau menjawab lewat suara hatiku..
Terima kasih Tuhan, buat semua kawan-kawan yang terbaik dan menyokong..
Terima kasih Tuhan, kerana sekali lagi, aku mampu melihat indahnya dunia dari diri seorang adam..
Terima kasih Tuhan, dalam dirinya, aku melihat DiriMu..



Mungkin kini di antara orang-orang yang aku pernah sayangi..dia adalah yang terhebat..


Aku hanya ingin menghargai kebahagiaan yang aku miliki sekarang..


Aku hanya ingin mencintai dan di cintai..


Ok sekian itu sahaja..adios! Tetap lerb you all! 
Makseh baca..suka? like okeyh and komen la :)

8 Comments:

Istifa Suryani said...

Abang meyla ya!senior mekrang dolok :P

dilla fadhilla ;) said...

tahniah.semoga berkekalan.insyaAllah :)

Cik.Tedy said...

wahh!!! moga berkekelan yew dielaa..tahniah2...;D

Syahirah Suhaili said...

@Cik.Tedy

amin! hekhek..makseh yanaa :D

azie5ouh!8 said...

ouhh..now i know his age.sama bday ng nenek kmk duhal..x bleh jadi tuk...heheXD

Syahirah Suhaili said...

@azie5ouh!8

kihkih..dah tauk ow umo nya..hehe..sama beday nenek tak ka? waa..leh celebrate sama tok.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...